Dimarts, 22 De Maig De 2018
C/ Major, 2, Almatret - 25187
Telèfon: 973 138013 Fax: 973 138067

29/04/2017

Almatret inaugura una ruta turística pel casc urbà

El proper dissabte 29 d’abril, a les 12:00h, es presentarà, a la sala de la planta baixa de l’ajuntament, la ruta urbana d’Almatret.

Almatret està denhorabona, i aquest cap de setmana inaugurarà la nova ruta turística que recorrerà el casc urbà del municipi. Un grup de voluntaris, que compta amb el suport de lajuntament dAlmatret i la Comunitat de municipis del Segrià Sec, ha elaborat una ruta turística per donar conèixer tots els punts dinterès patrimonial, arquitectònics i museístics del municipi. La ruta incorpora la senyalització de tretze punts, a través duns plafons que incorporen la tecnologia QR, que permetran als visitants poder accedir a un portal web on trobaran tota la informació relacionada amb cadascun dels elements senyalitzats de la ruta. Aquesta acció també sha acompanyat amb ledició dun tríptic que proporcionarà al visitant la localització de tots els punts visitables, a més a més, duna mostra del producte local i de la història dAlmatret. La presentació de la ruta anirà a càrrec de Jennifer Nadal, propietària de Mas del Rei, i membre del grup de voluntaris, conjuntament amb Marcel Vidal, AODL de la Comunitat de municipis del Segrià Sec. Un cop finalitzada la presentació es realitzarà una visita guiada on es recorreran tots els punts que incorpora la nova ruta urbana dAlmatret.

IWS